Menu Sluiten

Over ons

 

Administratiekantoor Zeeland is in maart 2018 opgericht door Imara Huijser-Dorresteijn. Administratiekantoor Zeeland is gevestigd in Hulst, Zeeuws-Vlaanderen en beheert klantendossiers in Zeeuws-Vlaanderen, Walcheren en Zuid-Beveland. Denk bijvoorbeeld aan Hulst, Terneuzen, Sas van Gent, Middelburg of Vlissingen, maar ook de kleinere dorpen en steden behoren tot ons werkgebied. Ons motto daarbij is simpel: flexibel in werkwijze, vastberaden in service en tegen een eerlijk tarief. Daarbij willen wij de ondernemers in de vormen eenmanszaak, vennootschap onder firma (VOF), maatschap en Besloten Vennootschap (BV) zo goed mogelijk van dienst zijn, op een wijze die zij het fijnste vinden. Wilt u het liefst persoonlijk contact, zoals bijvoorbeeld het brengen of halen van de stukken waarbij u gelijk een contactmoment heeft? Of misschien wilt u zelfs dat wij de boekhouding bij u aan de eettafel komen verzorgen? Alles is bespreekbaar. Ook hebben wij een online klantenportaal ingericht, waar u veilig en vertrouwd uw stukken online kunt uploaden, inzien en downloaden. Digitaal behoort dus ook tot de mogelijkheden!

 

Medewerkers

Imara heeft ervaring opgedaan bij verschillende accountantskantoren, tot zij in contact kwam met een belastingkantoor in Axel (GAMJ Advies). Per 1 maart 2018 is de klantenportefeuille met betrekking tot de ondernemers overgenomen, en inmiddels is het bedrijf gestaag gegroeid. Imara specialiseert zich daarbij voornamelijk in vraagstukken van de ondernemers, evenals bijbehorende werkzaamheden. Denk bijvoorbeeld aan de jaarrekening, btw-aangifte en advisering.

Vanaf 2019 sluit ook Jan van der Laan zich aan bij het kantoor. Jan is de oprichter van Adviesbureau Jan van der Laan, en wil de komende jaren zijn werkzaamheden gaan afbouwen. Ook de ondernemers van Jan zijn overgegaan naar Administratiekantoor Zeeland, maar Jan blijft op de achtergrond meehelpen. Jan neemt, naast een flink rugzakje vol kennis van fiscale regelgeving, ook kennis van pensioenen met zich mee. Op deze manier hopen we dan ook velen particulieren en ondernemers in de regio’s Zeeuws-Vlaanderen, Walcheren en Zuid-Beveland te kunnen helpen met hun administraties en aangiften.

Per 1 april 2019 is Linda Huijser parttime indienst getreden bij ons kantoor. Het kan dus goed zijn dat u haar zowel telefonisch als persoonlijk te zien of te spreken krijgt bij ons contactmoment. Linda heeft een achtergrond in administratieve dienstverlening, en draagt met name in de drukke perioden (omzetbelastingaangiften bijvoorbeeld) haar steentje bij.