Menu Sluiten

Administratiekantoor Zeeland is gevestigd in Kloosterzande, Zeeuws-Vlaanderen en beheert klantendossiers in Zeeuws-Vlaanderen, Walcheren en Zuid-Beveland. Denk bijvoorbeeld aan Hulst, Terneuzen, Sas van Gent, Middelburg of Vlissingen, maar ook de kleinere dorpen en steden behoren tot ons werkgebied.

Ons motto daarbij is simpel: 

Flexibel in werkwijze, vastberaden in service en tegen een eerlijk tarief

Daarbij willen wij de ondernemers in de vormen eenmanszaak, vennootschap onder firma (VOF), maatschap en Besloten Vennootschap (BV) zo goed mogelijk van dienst zijn, op een wijze die zij het fijnste vinden. Wilt u het liefst persoonlijk contact, zoals bijvoorbeeld het brengen of halen van de stukken waarbij u gelijk een contactmoment heeft? Of misschien wilt u zelfs dat wij de boekhouding bij u aan de eettafel komen verzorgen? Of werkt u liever samen op afstand door alles digitaal aan te leveren?
Alles is bespreekbaar.

Particulieren én grensarbeiders zijn ook van harte welkom bij ons kantoor.
Voor de grensarbeiders hebben we een eigen, informatieve website opgericht:

www.grensarbeidbelgie.nl

Wie zijn wij?

Imara Huijser – Dorresteijn

In maart 2018 is het kantoor door Imara opgericht, waarbij met name ondernemers werden bediend. Dit omdat zij uit de Accountancy sector komt, waarbij de ondernemer centraal staat.

Later heeft Imara een Post-Bachelor in fiscaliteit behaald, waardoor een verdieping van de aanwezige fiscale kennis werd verkregen.

Na een overname van een ander kantoor, werd voor ruim 10 jaar aan vakkennis binnen grensarbeid verkregen. Sindsdien verzorgt het kantoor ook voor particulieren én grensarbeiders de aangiften inkomstenbelasting, erfbelasting en meer.

Linda Huijser – van der Kroft

Per april 2019 is Linda Huijser in dienst getreden bij ons kantoor.

Linda heeft een achtergrond in administratieve dienstverlening, en draagt met name in de drukke perioden (omzetbelastingaangiften bijvoorbeeld) haar steentje bij.

Ze verwerkt de boekhoudingen van de ondernemers en verricht voorbereidende werkzaamheden voor de aangiften omzetbelasting en jaarafsluitingen.

Linda richt zich met name op de ondernemers en doet dat met veel plezier en accuraatheid.

Monique de Rechter – de Kock

Per september 2022 is Monique de Rechter – de Kock ons team komen versterken.

Monique heeft jarenlange ervaring in zowel administratieve als secretariële taken en zal dit bij ons kantoor verder gaan uitbreiden.

Zo weet zij precies hoe zij de klantendossiers moet beheren, controleert zij of alle documenten compleet zijn en verwerkt ze de boekhoudingen van ondernemers.

Monique richt zich met name op secretariële ondersteuning en het verwerken van de boekhoudingen.

Margriet Dorresteijn

Per maart 2024 is ons team uitgebreid met Margriet Dorresteijn.

Margriet is naast haar werkzaamheden voor ons kantoor werkzaam binnen de management en HR-branche. Communicatie, HR-aspecten zoals bijkomend recht en loonadministratie zijn onderdelen waar zij veel ervaring in heeft en meebrengt naar ons team.

Zij is dan ook met name actief op het gebied van arbeids- en sociaalrecht voor onze ondernemers en grensarbeiders.